×

گیت وی ویپ دی لینک با 4 پورت FXO آنالوگ مدل D-Link DVG-6004S

D-Link DVG-6004S 4 FXO VoIP Gateway

  • تعداد پورت FXO: چهار پورت
  • تعداد پورت LAN: چهار پورت LAN 10/100
  • تعداد پورت WAN: یک پورت WAN 10/100
  • قابلیت کنفرانس: دارد
ادامه مطلبShow less
برند:
موجود شد به من اطلاع بده
نقد و بررسی

گیت وی ویپ دی لینک DVG-6004S


امروزه ادارات و موسسات بسیاری هستند که در مقابل تغییرات حاصل از تکنولوژی، مقاومت کرده و همچنان به شیوه های قدیمی، به برقراری ارتباطات کاری خود می پردازند. افرادی که مسئول تصمیم گیری در این زمینه هستند، بعضا کار با تکنولوژی های جدید را برای کارکنان سخت و پیچیده می دانند و یا هزینه ی اعمال تغییرات اساسی را بسیار زیاد، متصور می شوند و همه ی این ها سبب می شوند تا با همان رویه ی قدیمی به کارشان ادامه دهند. اما از طرفی امکاناتی را که سیستم های ارتباطی تحت شبکه فراهم می کنند بسیار جذاب و کارآمد دانسته، و نمی توانند از آن ها چشم پوشی کنند و هر لحظه، به استفاده از آن ها ترغیب می شوند. در این بین تصمیم گیری برای ایجاد تغییرات و یا ادامه ی روش قدیمی، کمی دشوار به نظر می رسد.گیت وی ویپ های دی- لینک، سخت افزارهایی هستند که به راحتی مشکل این گونه موسسات و ادارات را حل می کنند و تصمیم گیری را برای مدیران و مسئولان، آسان تر می نمایند. چرا که با تهیه ی گیت وی های دی- لینک، به راحتی و با هزینه ای بسیار کم، می توانید خطوط آنالوگ مخابراتی را، به خطوط تحت شبکه یا IP Phone تبدیل کنید و از کلیه ی امکانات سیستم های تحت شبکه برخوردار گردید. در این بخش می خواهیم به معرفی یکی از کاربردی ترین مدل های گیت وی ویپ، یعنی DVG-6004S بپردازیم و عملکردهای مختلف آن را معرفی کنیم.


گیت وی ویپ مدل DVG-6004S دارای 4 پورت FXO می باشد. FXO که در واقع مخفف Foreign Exchange Office است، پورتی است که روی دستگاه تلفن یا فکس قرار گرفته و با ورود خط آنالوگ به آن، سیگنال بوق تولید می شود.


ویژگی های فیزیکی


یکی از ویژگی های مثبت این گیت وی ها، کم حجم بودن آن ها است. وزن این وسیله 430 گرم و ابعاد آن 35×172×202 میلی تر می باشد و به راحتی در کنار تلفن رومیزی شما قرار می گیرد. منبع تغذیه ای این دستگاه، 12ولت جریان مستقیم، 100 تا 240 ولت، جریان متناوب و فرکانس 50-60 هرتزی است که به وسیله ی آداپتور دستگاه تامین می شود. این دستگاه در دمای 25- تا 75 درجه سانتی گراد و در رطوبتِ حداکثر 90 درصدی، قابل استفاده است.


ویژگی های سخت افزاری

6004S-2


DVG-6004S، دارای 4 پورت RJ-45 LAN و 1 پورت RJ-45 WAN و4 پورت RJ-11 می باشد. این دستگاه دارای نشانگر دکمه ی خاموش و روشن، نشانگر LAN، WAN و نشانگر Link/ACT می باشد. همچنین علامت تلفن و هشدار نیز بر روی این دستگاه به صورت جداگانه دیده می شوند.


ویژگی های تماس


این گیت وی، دارای امکانات متنوعی به هنگام برقراری تماس می باشد که از میان آن ها می توان به، تعلیق مکالمه، انتظار مکالمه، انتقال مکالمه به صورت مشغول، قطعیِ کامل و بی پاسخ، اشاره کرد. همچنین به کمک این دستگاه می توان تماس ها را، چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری انتقال داد. به کمک این دستگاه می توان شماره هایی را تعریف کرد که با یک دکمه به طور فوری با آن ها تماس برقرار شود و یا به یک دکمه به صورت خودکار شماره ای گرفته شود.


ویژگی های صدا


مهم ترین ویژگی که در دستگاه های ارتباطی، مورد توجه کاربران قرار می گیرد، کیفیت صدای دستگاه است، چرا که افراد همواره به دنبال برقراری ارتباطی با کیفیت و پیوسته هستند تا بر بازده ی کاری خود بیافزایند. علاوه بر ویژگی های صوتی فنی DVG-6004S، که در جدول اطلاعات فنی درج شده اند و اطلاعات بسیار زیادی را در اختیارتان می گذارند، می توان گفت این دستگاه از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار است و با داشتن Hot Line و Warm Line امکان برقراری ارتباط سریع بین دو نقطه را، در سیستم های ارتباطی تحت شبکه، برایتان فراهم می کند و بر سرعت عملتان می افزاید. با داشتن این وسیله می توانید با اقصی نقاط کشور و حتی دنیا، ارتباطی کارآمد برقرار کرده و بدون قطعی و پارازیت، به صحبت بپردازید. همچنین به کمک این گیت وی، می توانید کنفرانس تشکیل دهید و به صورت هم زمان با چند نفر صحبت کنید که این ویژگی، در بعضی ادارات و موسسات بسیار مفید و کاربردی است.

ادامه مطلبShow less
مشخصات فنی
2701004_6

مشخصات

نوع دستگاه
گیت وی
تعداد پورت WAN
1 پورت 10/100
تعداد پورت شبکه 10/100
4 پورت
نشانگر POWER
دارد
نشانگر LAN
دارد
نشانگر WAN
دارد
نشانگر LINK/ACT
دارد
نشانگر تلفن
دارد
نشانگر هشدار
دارد
وزن
430 گرم
ابعاد
202x 172 x 35 میلی متر
منبع تغذیه
Through AC 100V to 240V 50/60Hz input power, adapter
گواهینامه ها
FCC Class B, CE
راهنمای نصب
دارد
تعداد پورت FXO
4 پورت
قابلیت کنفرانس
دارد
نظرات
بدون نظر

نظربدهید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

ویژگی های فیزیکی

وزن
430 گرم
ابعاد
202x 172 x 35 میلی متر
منبع تغذیه
Through AC 100V to 240V 50/60Hz input power, adapter

ویژگی های سخت افزاری

تعداد پورت WAN
1 پورت 10/100
تعداد پورت شبکه 10/100
4 پورت
نشانگر POWER
نشانگر LAN
نشانگر WAN
نشانگر LINK/ACT
نشانگر تلفن
نشانگر هشدار

ویژگی های نرم افزاری

گواهینامه ها
FCC Class B, CE

اقلام داخل بسته بندی

راهنمای نصب

سایر ویژگی‌ها

نوع دستگاه
گیت وی
تعداد پورت FXO
4 پورت
قابلیت کنفرانس
مواردی که ممکن است بپسندید

فهرست

ارتباط با ما

شماره تماس : 05137633500

شماره پشتیبانی واتس اپ : 09022513174

ساعات کاری 9 الی 18

تعطیلات رسمی تعطیل می باشد.

instagram.com/laniran_com

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم