×

مودم +ADSL2 بیسیم دی لینک D-Link DSL-2740 V2

D-Link DSL-2740U V2 Wireless N300Mbps ADSL2+ 4Port Modem Router

  • نوع مودم : ADSL
  • تعداد پورت شبکه : 4 پورت 10/100
  • تعداد پورت تلفن : 1 پورت
  • سرعت بیسیم : N300
  • تعداد آنتن : 2 عدد
  • قدرت آنتن : 5dbi
  • نوع آنتن : خارجی , ثابت
  • فرکانس پشتیبانی : 2.4 گیگاهرتز

راهنمای خرید مودم adsl

pdf

ادامه مطلبShow less
برند:

موجود شد به من اطلاع بده
نقد و بررسی

مودم بیسیم دی لینک 2740

انتخاب یک مودم خوب برابر است با دستیابی به اینترنت پرسرعت. شاید کابوس هر وب‌گرد حرفه‌ای داشتن یک مودم ضعیف باشد. شرکت دی لینک این کابوس‌ها را تبدیل به خواب خوش کرده است و با معرفی انواع مودم‌ها با امکانات فراوان کاربران خود را از این جهت تامین کرده است. در سایت فروشگاهی لن ایران، ما به معرفی تمامی مدلهای این مودم‌ها می‌پردازیم.

اگر شما هم یک خط ADSL دارید و به دنبال یک مودم خوب می‌گردید، ما در این فرصت قصد داریم مودم‌روتر DSL-2740U دی لینک را به شما معرفی کنیم. این مودم بیسیم با چهار پورت و دو آنتن  و پشتیبانی از استاندارد +ADSL2 خصوصیات نسبتا ساده و راحتی دارد و شما می‌توانید از این مودم تقریبا در هرجایی استفاده کنید. این مودم ظاهر کلاسیکی دارد و توسط کاربران زیادی مورد آزمایش و کاربرد قرار گرفته است. این مودم برای مصارف خانگی با حجم کاربری معمول و یا مصارف اداری بسیار مناسب است و براحتی با سرویس‌های اینترنتی ADSL و +ADSL2 کار می‌کند.


پشتیبانی از استاندارد RJ-45

در پشت مودم 4 پورت با سرعت 10/100 برای اتصال کابل شبکه وجود دارد و به راحتی امکان پشتیبانی از 4 سیستم را برای اتصال کابلی به شبکه به صورت همزمان می‌دهد.

سه تا از پورت‌ها مربوط به شبکه LAN هستند که از استاندارد RJ-45 پشتیبانی می‌کنند و یکی از پورت‌ها از شبکه WAN/LAN با استاندارد RJ-45 پشتیبانی می‌کند. برای همین طیف نسبتا وسیعی از ابزارهای شبکه‌ای اعم از رایانه، لپ‌تاپ‌ها و یا انواع دستگاه‌های فکس و یا دستگاه‌های ارسال و دریافت اینترنتی این امکان را دارند که با این مودم در ارتباط قرار بگیرند.

به‌علاوه این چهار مورد یک پورت مضاعف Rj-11 نیز برای اتصال کابل تلفن در پشت این مودم تعبیه شده است.

مودم 2740 دی لینک، دارای 2 آنتن است که به خود دستگاه متصل هستند و قابلیت پشتیبانی محدوده فرکانس 2.4 و حداکثر 2.482 گیگاهرتز را دارند. این فرکانس یعنی آنکه کاربر می‌تواند بدون قطعی و اختلال در تماس خود تا فاصله نسبتا دوری حرکت کرده و هنوز هم به اینترنت متصل باشد. این یعنی دسترسی به یک اینترنت خوب و لذت وب‌گردی عالی!


پشتیبانی از تکنولوژی WPS

منو و علائم کاربری این مودم به صورت کاملا ساده و قابل دسترس می‌باشد و تمام نشانگرهای روشن/خاموش، WiFi ،DSL، اتصال به اینترنت، اتصال LAN، اتصال WPS، را دارد. به‌علاوه دکمه خاموش و روشن کردن، دکمه خاموش/روشن کردن وایرلس، ریست کردن و WPS، بر روی مودم نصب شده است. و برای همین کاربر به‎راحتی می‌تواند با این مودم کار کند و ارتباط نسبتا راحتی را با آن تجربه کند.


پشتیبانی از استانداردهای ADSL و +ADSL2

همانطور که گفته شد این مودم پشتیبانی‎کننده از هر دو استاندارد ADSL و +ADSL2 می‌باشد که به صورت رایج در ایران به کار گرفته می‌شوند. و به همین خاطر طرفداران زیادی در میان ایرانیان دارد.

در جدول ویژگی‌های نرم‌افزاری در جلوی دو گزینه ADSL و +ADSL2 تمام مشخصات پشتیبانی این مودم توضیح داده شده است. برای همین از بازگو کردن مجدد آن برای شما کاربران گرامی خودداری می‌کنیم. (البته اگر معنای همه حروف ذکر شده در آن قسمت را نمی‌فهمید باید بگویم که اینها پروتکل‌های شبکه‌ای و یا برخی از سیستم‌های پشتیبانی ارسال و دریافت است که توضیح بسیار مفصلی دارد. اما شما همین قدر بدانید که مودم معرفی شده در این قسمت از خطوط ADSL و +ADSL2 پشتیبانی می‌کند، بقیه این حروف به درد برنامه‌نویسان حرفه‌ای شبکه و یا برخی از هکرهای محترم می‌خورد!!)

* سرعت مودم 2740 به 300Mbps می‌رسد که برای بسیاری از مصارف عمومی و استفاده‌ی گوشی‌های همراه، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها مناسب است.


پشتیبانی از پروتکل‎های WPA و WEP

قدرت امنیتی و فایروال این مودم در سطح بالایی قرار گرفته است. و اکثر پروتکل‌های امنیتی از جمله پروتکل‌های WEP و WPA و همچنین Bridge modes، URL Blocking Scheduling، SPI و چند پروتکل دیگر را نیز پشتیبانی می‌کند. البته این پروتکل‌ها باید از درون سیستم شما به صورت نرم‌افزاری مورد حمایت قرار بگیرند. اما این مودم تقریبا با تمام سامانه‌های فایروال ویندوز و برخی از آنتی‌ویروس‌های مطرح هماهنگ است و قابلیت‌های خوبی در ایجاد امنیت دارد. (این برای شبکه‌های مالی، اطلاعات حسابداری و یا برخی از بانکهای داده، خبر خوبی است)

گستردگی حمایت از پروتکلهای حفاظتی این مودم را گزینه مناسبی برای کسانی می‌داند که خواهان امنیت بالاتر و استفاده از نرم‌افزارهای آنتی‌هک و یا آنتی‌ویروس هستند. این مودم با تمام سیستم‌های عامل ارائه شده تاکنون به خوبی همخوانی داشته و درایو نصب آن نیز موجود است.

مودم 2740 از الگوریتم‌های صف‌بندی جدید و انتخاب کانال خودکار نیز استفاده می‌کند که سرعت استفاده کردن چندکاربره را افزایش می‌دهد.


 DSL-2740U یک مودم روتر بیسیم است که با استاندارد +ADSL2 به اینترنت متصل می‌شود و سرعت دانلود 24 مگابیت بر ثانیه و آپلود 1 مگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم می‌کند. با این مودم شما قادر خواهید بود اینترنت خود را با کامپیوترها و دیگر دستگاه‌های درون شبکه به اشتراک بگذارید.
این مدل از مودم 2730u کمی قوی‌تر است و یک آنتن بیشتر دارد ولی از نظر ظاهر، قدرت و عملکرد کاملاً شبیه به مدل DSL-2750U است؛ با این تفاوت که فاقد پورت USB می‌باشد.
مودم 2740u یک محصول قابل اطمینان و مقرون‌به‌صرفه است که عملکرد بسیار خوبی دارد و برای استفاده در منزل و یا دفاتر کوچک و معمولی اداری ایده‌آل می‌باشد.
فروشگاه اینترنتی لن ایران که یکی از مراجع تخصصی فروش تجهیزات شبکه است این دستگاه را با قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برای شما فراهم کرده است .

ادامه مطلبShow less
مشخصات فنی
2101010_7

مشخصات

نوع مودم
ADSL
پهنای باند
300Mbps
محدوده فرکانس
2.4GHz
استانداردهای ADSL2+
Full ADSL2+/2/1 standardsDiscrete Multi-Tone (DMT)ANSI T1.413 Issue 2Annex A, I, J, L, M
استانداردهای IEEE
802.11a/b/g/n
تعداد پورت شبکه 10/100
4 پورت
تعداد پورت RJ-11
1 پورت
نوع آنتن
خارجی-ثابت
تعداد آنتن
2عدد
قدرت آنتن
5dbi
پورت USB
ندارد
Wireless Client Mode
ندارد
WDS with AP Mode
ندارد
کلید On/Off
دارد
کلید WPS
دارد
کلید Wireless
دارد
کلید Reset
دارد
نشانگر POWER
دارد
نشانگر WIFI
دارد
نشانگر DSL
دارد
نشانگر INTERNET
دارد
نشانگر LAN
دارد
نشانگر WPS
دارد
ابعاد
162mm x 116.8mm x 33mm
منبع تغذیه
برق ورودی: 12v DC, 1A
Wireless Protected Setup(WPS)
دارد
Port Forwarding
دارد
فلیتر بر اساس MAC ADDRESS
دارد
کيفيت خدمات (QoS)
دارد
DHCP
دارد
(Virtual Private Network (VPN
Multiple PPTP/IPSec/L2TP pass-through
Auto Channel Selection
دارد
Multiple SSID
دارد
WDS Mode
ندارد
قابليت پشتيباني از سيستم‌عامل‌هاي
پشتیبانی از همه سیستم عامل ها
پشتیبانی از رایانش ابری Cloud(MyDlink)
ندارد
آداپتور برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
سی دی نرم افزار یا راهنما
دارد
اسپلیتر
دارد
کابل شبکه
دارد
کابل تلفن
دارد
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
کیفیت
(5)
کارایی
(5)
با سلام.مودم عالی و با کیفیتیه.مطمئنا از خریدتون پشیمون نمیشید.من که راضی ام.زیبا،پرقدرت،آنتن دهی بالا،سرعت بالا.یک کلمه عالی

نظربدهید

  • کارایی:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.

ویژگی های فیزیکی

ابعاد 162mm x 116.8mm x 33mm
منبع تغذیه برق ورودی: 12v DC, 1A

ویژگی های سخت افزاری

نوع مودم ADSL
تعداد پورت شبکه 10/100 4 پورت
تعداد پورت RJ-11 1 پورت
نوع آنتن خارجی-ثابت
تعداد آنتن 2عدد
قدرت آنتن 5dbi
پورت USB
کلید On/Off
کلید WPS
کلید Wireless
کلید Reset
نشانگر POWER
نشانگر WIFI
نشانگر DSL
نشانگر INTERNET
نشانگر LAN
نشانگر WPS

ویژگی های نرم افزاری

پهنای باند 300Mbps
محدوده فرکانس 2.4GHz
استانداردهای ADSL2+ Full ADSL2+/2/1 standardsDiscrete Multi-Tone (DMT)ANSI T1.413 Issue 2Annex A, I, J, L, M
استانداردهای IEEE 802.11a/b/g/n
Wireless Client Mode
WDS with AP Mode
Wireless Protected Setup(WPS)
Port Forwarding
فلیتر بر اساس MAC ADDRESS
DHCP
(Virtual Private Network (VPN Multiple PPTP/IPSec/L2TP pass-through
Auto Channel Selection
Multiple SSID
WDS Mode
قابليت پشتيباني از سيستم‌عامل‌هاي پشتیبانی از همه سیستم عامل ها
پشتیبانی از رایانش ابری Cloud(MyDlink)

اقلام داخل بسته بندی

آداپتور برق
دفترچه راهنما
سی دی نرم افزار یا راهنما
اسپلیتر
کابل شبکه
کابل تلفن

سایر ویژگی‌ها

کيفيت خدمات (QoS)
مواردی که ممکن است بپسندید
D-Link DSL-2750U Wireless N300Mbps ADSL2+ 4Port Modem Router نوع مودم : ADSL تعداد پورت شبکه : 4 پورت 10/100 تعداد پورت تلفن : 1 پورت تعداد پورت USB : یک پورت , نوع : Share Port سرعت بیسیم : N300 تعداد آنتن : 2 عدد...
D-Link DSL-2790U Wireless N300Mbps ADSL2+ 4Port Modem Router نوع مودم : ADSL تعداد پورت شبکه : 4 پورت 10/100 تعداد پورت تلفن : 1 پورت تعداد پورت USB : یک پورت , نوع : Share Port سرعت بیسیم : N300 تعداد آنتن : 2 عدد...
D-Link DSL-2890AL Wireless 4Port AC1750Mbps ADSL2+ Modem Router نوع مودم : ADSL تعداد پورت شبکه : 4 پورت 10/100/1000 تعداد پورت تلفن : 1 پورت تعداد پورت USB : دو پورت USB , یک پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 سرعت...
گارانتی : 3 سال پارس ارتباط
TP-Link TD-W8961N Wireless N300Mbps ADSL2+ 4Port Modem Router نوع مودم : ADSL تعداد پورت شبکه : 4 پورت 10/100 تعداد پورت تلفن : 1 پورت سرعت بیسیم : N300 تعداد آنتن : 2 عدد قدرت آنتن : 5dbi نوع آنتن : خارجی , ثابت...
TPLink Archer D20 Wireless 4Port AC750Mbps ADSL2+ Modem Router نوع مودم : ADSL تعداد پورت شبکه : 4 پورت 10/100 تعداد پورت تلفن : 1 پورت تعداد پورت USB : یک پورت USB 2.0 سرعت بیسیم : AC750 تعداد آنتن : 2 عدد قدرت آنتن...
TP-Link TD-W9970 Wireless N300Mbps ADSL2+/VDSL2 4Port Modem Router نوع مودم : ADSL2+/VDSL2 تعداد پورت شبکه : 4 پورت 10/100 تعداد پورت تلفن : 1 پورت سرعت بیسیم : N300 تعداد آنتن : 2 عدد قدرت آنتن : 5dbi نوع آنتن :...
TPLink TD-W8968 Wireless N300Mbps ADSL2+ 4Port Modem Router نوع مودم : ADSL تعداد پورت شبکه : 4 پورت 10/100 تعداد پورت تلفن : 1 پورت تعداد پورت USB : یک پورت , نوع : Share Port سرعت بیسیم : N300 تعداد آنتن : 2 عدد...

فهرست

ارتباط با ما

شماره تماس : 05137633500

شماره پشتیبانی واتس اپ : 09022513174

ساعات کاری 9 الی 18

تعطیلات رسمی تعطیل می باشد.

instagram.com/laniran_com

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم